komputer / pozycjonowanie / marketing internetowy


Marketing internetowy


Marketing internetowy to zjawisko które jak wynika również z nazwy wiąże się nierozerwalnie z internetem. Marketing internetowy określany jest mianem zespołu działań zajmujących się promowaniem poprzez udostępnianie w sieci produktów, usług i przedsiębiorstw. Wielu słyszało zapewne powiedzenie „ nie ma Cię w internecie, nie istniejesz”. Jest ono bardzo spójne z marketingiem internetowym. Szacuje się bowiem, że ok 55% reklam emitowanych w telewizji oraz przekazywanych przez prasę, bilbordy czy ulotki oraz siec internetową dociera do odbiorcy właśnie za pośrednictwem internetu. Stawia się internet na równi z telewizją.

Co składa się na marketing internetowy?

Marketing internetowy to przede wszystkim reklamy, które można podzielić na: banery, pop-up, pop-under, mailing, artykuły sponsorowane, toplayer, brandmark, spam.

Jedna z form marketingu internetowego jest również pozycjonowanie, czyli dążenie do tego, by strona pokazywała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki a więc co za tym idzie trafiała do jak największej liczby odbiorców.



Polityka Prywatnosci | Marketing internetowy